L'Unità di Cura Intensiva (ICU) hè un dipartimentu per u monitoraghju intensivu è u trattamentu di i malati critichi. Hè dotatu dimonitori di i pazienti, l'equipaggiu di primu aiutu è l'equipaggiu di sustegnu di vita. Questi equipaghji furniscenu un supportu cumpletu di l'organi è u monitoraghju per i malati critichi, in modu di migliurà a rata di sopravvivenza è a qualità di vita di i pazienti quant'è pussibule è ristabilisce a so salute.
L'applicazione di rutina in ICU sòMonitoraghju NIBP, furnisce alcuni parametri fisiologichi impurtanti per i pazienti hemodinamicamente stabili. In ogni casu, per i malati critichi hemodinamicamente instabili, NIBP hà certe limitazioni, ùn pò micca riflette dinamicamente è accuratamente u livellu di pressione sanguigna attuale di i pazienti, è u monitoraghju IBP deve esse realizatu. L'IBP hè un paràmetru hemodinamicu di basa chì hè spessu usatu per guidà u trattamentu clinicu, in particulare in a malatia critica.
U monitoraghju IBP hè statu largamente utilizatu in a pratica clinica attuale, a monitorizazione IBP pò esse precisa, intuitiva è continuamente per osservà i cambiamenti dinamichi di a pressione sanguigna, è pò esse direttamente raccolte sangue arteriale per l'analisi di gas di sangue, chì ponu efficacemente evità a puntuazione ripetuta porta à avversi. cundizioni cum'è a ferita vascular. Ùn hè micca solu benefiziu per riduce a carica di travagliu di u persunale di l'infermiera clinica, à u stessu tempu, pò evità u dolore causatu da punture ripetuta à i pazienti, in particulare per i pazienti severi. Cù i so vantaghji unichi, hè largamente ricunnisciutu da i pazienti è i travagliadori medichi clinichi.
Tempu di Post: 13-May-2022