DSC05688(1920X600)

Applicazione di u monitor di l'unità di terapia intensiva (UTI) in u monitoraghju di a pressione sanguigna

L'Unità di Terapia Intensiva (UTI) hè un dipartimentu per u monitoraghju intensivu è u trattamentu di i pazienti gravemente malati. Hè dotata dimonitori di pazienti, equipaggiamenti di primu succorsu è equipaggiamenti di supportu vitale. Quessi equipaggiamenti furniscenu un supportu cumpletu di l'organi è un monitoraghju per i pazienti gravemente malati, in modu da migliurà u tassu di sopravvivenza è a qualità di vita di i pazienti u più pussibule è restaurà a so salute.

 

L'applicazione di rutina in terapia intensiva hèMonitoraghju NIBP, furnisce alcuni parametri fisiologichi impurtanti per i pazienti emodinamicamente stabili. Tuttavia, per i pazienti criticamente malati emodinamicamente instabili, a NIBP hà certe limitazioni, ùn pò micca riflette dinamicamente è accuratamente u livellu attuale di pressione sanguigna di i pazienti, è u monitoraghju di a IBP deve esse realizatu. A IBP hè un parametru emodinamicu basicu chì hè spessu adupratu per guidà u trattamentu clinicu, in particulare in e malatie critiche.

Yonker E12
E10 (2)

U monitoraghju di a pressione sanguigna intrauterina (IBP) hè statu largamente utilizatu in a pratica clinica attuale. U monitoraghju di l'IBP pò esse precisu, intuitivu è cuntinuamente per osservà i cambiamenti dinamici di a pressione sanguigna, è pò esse raccoltu direttamente u sangue arteriale per l'analisi di i gas in u sangue, ciò chì pò evità efficacemente chì a puntura ripetuta porti à cundizioni avverse cum'è e ferite vasculari. Ùn hè micca solu beneficu per riduce u travagliu di u persunale infermieristicu clinicu, ma à u listessu tempu, pò evità u dolore causatu da punture ripetute à i pazienti, in particulare per i pazienti gravi. Cù i so vantaghji unichi, hè largamente ricunnisciutu da i pazienti è da i travagliadori medichi clinichi.


Data di publicazione: 13 di maghju 2022