HR nantu à un monitor di paziente significa freti cardiacu, a freccia à quale u cori batte per minutu, u valore HR hè troppu bassu, generalmente si riferisce à u valore di misurazione sottu 60 bpm. I monitori di i pazienti ponu ancu misurà l'arritmia cardiaca.
Ci hè parechje ragioni per u valore HR bassu, cum'è alcune malatie. Inoltre, a pussibilità di fisichi spiciali ùn pò esse esclusa. Per esempiu, u fisicu di l'atleti avarà una freccia cardiaca lenta, è i malati cù e malatie di tiroïde anu ancu una freccia cardiaca bassa. A freccia cardiaca troppu alta o troppu bassu hè un fenomenu anormale, chì hè prubabilmente affettatu da a so propria salute. Hè necessariu di monitorà da u monitoru di u paziente è più diagnosticatu, è piglià un trattamentu miratu dopu chì a causa hè cunfirmata, per ùn mette in periculu a vita di u paci.
Monitori di i pazienticlinica usata in generale per i malati critichi, chì ponu aiutà u staffu medico à monitorà i segni vitali di i pazienti in tempu reale. Quandu a cundizione cambia, ponu esse rilevati è processati in u tempu. U monitoru di u paziente indica chì u valore HR hè troppu bassu è hè una data temporale, pò esse temporaneamente micca processata. Se u valore HR hè persistente troppu bassu o cuntinueghja à calà, hè necessariu di feedback puntuale à u duttore è l'infermiera.
Tempu di Postu: Apr-15-2022