DSC05688(1920X600)

Cumu fà a terapia intensiva per i pazienti cerebrovasculari

 

脑血管_副本

1. Hè essenziale aduprà un monitor di pazientePer monitorà attentamente i segni vitali, osservà e pupille è i cambiamenti di cuscenza, è misurà regularmente a temperatura di u corpu, u pulsu, a respirazione è a pressione sanguigna. Osservate i cambiamenti di a pupilla in ogni mumentu, fate attenzione à a dimensione di a pupilla, se a manca è a diritta sò simmetriche è riflettenu a luce. S'ellu ci hè qualchì anomalia, duvete avvisà subitu u duttore di guardia, è scrive attentamente un registru di cura speciale.

4

2. Monitoraghju cuntinuu di l'ECG, di a pressione sanguigna, di a saturazione di l'ossigenu in u sangue cù un monitor di paziente.

3. Mantene e vie aeree libere è una respirazione efficace, è caccià regularmente e secrezioni è u mucus, u vomitu, ecc. da a bocca di u paziente per evità l'aspirazione. U flussu d'ossigenu hè aghjustatu secondu a saturazione di l'ossigenu in u sangue è l'analisi di i gas in u sangue per ottene un trattamentu efficace.

4. In a fase acuta, u riposu à lettu deve esse strettu, u muvimentu deve esse riduttu, u silenziu deve esse mantenutu tranquillu è l'irritazione indesiderata deve esse ridutta.

5. Rinfurzà l'assistenza infermieristica di basa per prevene trè cumplicazioni maiò. Sicondu a situazione, si facenu vultate regularmente, accarezzamenti di schiena è cura di a pelle.

6. Fate diverse prove in tempu utile.

7. Riabilitazione. U tempu adattatu per u paziente deve esse sceltu secondu a cundizione per l'esercizii di riabilitazione.

8. Cura psicologica. Sicondu a situazione, dà una cura psicologica adatta è un cunfortu è un sustegnu psicologicu, evità stimuli avversi, piglià cum'è principiu l'alleviamentu di u dolore di u paziente è a stabilizazione di l'emozioni di u paziente, incuragisce è sustene mentalmente u paziente, affinchì u paziente possi mobilizà a forza putenziale di tuttu u corpu è migliurà a tolleranza à l'ischemia, l'ipossia, u dolore, ecc.

 

 


Data di publicazione: 11 di ferraghju 2022

prudutti cunnessi