DSC05688(1920X600)

Cumu capisce i parametri di u Monitor di Paziente?

U monitor di u paziente hè adupratu per monitorà è misurà i segni vitali di un paziente, cumpresi a frequenza cardiaca, a respirazione, a temperatura di u corpu, a pressione sanguigna, a saturazione di l'ossigenu in u sangue è cusì. I monitor di i pazienti si riferiscenu di solitu à i monitor di lettu. Stu tipu di monitor hè cumunu è largamente adupratu in terapia intensiva è CCU in l'uspidale. Fighjate sta foto diMonitor di paziente multiparametru Yonker di 15 pollici YK-E15:

monitor di paziente multiparametru E15
monitor di paziente E15
Monitor di paziente Yonker E15

Elettrocardiografu: visualizatu nant'à u schermu di u monitor di u paziente hè l'ECG è mostra u parametru principale di a frequenza cardiaca, chì si riferisce à i battiti di u core per minutu. L'intervallu nurmale di a frequenza cardiaca visualizata nant'à u monitor hè 60-100 bpm, sottu à 60 bpm hè bradicardia è sopra à 100 hè tachicardia. A frequenza cardiaca hè diversa per età, sessu è altre cundizioni biologiche. A frequenza cardiaca neonatale pò ghjunghje à più di 130 bpm. E donne adulte generalmente a frequenza cardiaca hè più veloce di l'omi adulti. E persone chì facenu assai travagliu fisicu o chì facenu eserciziu regulare anu una frequenza cardiaca più lenta.

Frequenza respiratoria:L'indicatore visualizatu nant'à u schermu di u monitor di u paziente hè RR è mostra u parametru principale di respirazione, chì si riferisce à u numeru di respiri chì un paziente face per unità di tempu. Quandu respiranu tranquillamente, i neonati anu una RR da 60 à 70 brpm è l'adulti anu una RR da 12 à 18 brpm. Quandu sò in un statu tranquillu, i adulti anu una RR da 16 à 20 brpm, u muvimentu respiratoriu hè uniforme, è u rapportu à a frequenza di u pulsu hè 1:4.

Temperatura:A temperatura visualizata nant'à u schermu di u monitor di u paziente hè TEMP. U valore nurmale hè menu di 37,3 ℃, s'ellu hè più di 37,3 ℃, indica una frebba. Certi monitor ùn anu micca stu parametru.

Pressione sanguigna:Ciò chì si vede nant'à u schermu di u monitor di u paziente hè NIBP (pressione sanguigna non invasiva) o IBP (pressione sanguigna invasiva). U range nurmale di a pressione sanguigna pò esse riferitu à a pressione sanguigna sistolica chì deve esse trà 90-140 mmHg è a pressione sanguigna diastolica chì deve esse trà 90-140 mmHg.

Saturazione di l'ossigenu in u sangue:U valore visualizatu nant'à u schermu di u monitor di u paziente hè SpO2. Hè a percentuale di u vulume di l'emoglobina ossigenata (HbO2) in u sangue rispettu à u vulume tutale di l'emoglobina (Hb), vale à dì a cuncentrazione di l'ossigenu in u sangue. U valore nurmale di SpO2 ùn deve generalmente esse inferiore à 94%. Sottu à 94% hè cunsideratu cum'è un apportu d'ossigenu insufficiente. Certi studiosi definiscenu ancu una SpO2 inferiore à 90% cum'è u standard di l'ipossiemia.

Sè qualchì valore appare nantu à umonitor di paziente sottu o sopra à a gamma nurmale, chjamate subitu u duttore per esaminà u paziente.


Data di publicazione: 18 di marzu di u 2022