A tecnulugia di ultrasound medicale hà vistu progressi cuntinui è ghjoca attualmente un rolu vitale in u diagnosticu è u trattamentu di i pazienti. U sviluppu di a tecnulugia ultrasound hè arradicata in una storia fascinante chì si estende nantu à 225 anni. Stu viaghju implica cuntributi di numerosi individui in u mondu, cumpresi l'omu è l'animali.
Esplora a storia di l'ultrasound è capisce cumu l'onde sonore sò diventate un strumentu diagnosticu essenziale in cliniche è ospedali in u mondu.
U principiu di l'Echolocation è Ultrasound
Una quistione cumuna hè, quale hà inventatu u primu ultrasound? U biologu talianu Lazzaro Spallanzani hè spessu creditu cum'è u pioniere di l'esame ultrasonicu.
Lazzaro Spallanzani (1729-1799) era un fisiologu, prufessore è prete chì i so numerosi esperimenti anu impactatu significativamente u studiu di a biologia in l'omu è l'animali.
In u 1794, Spallanzani hà studiatu i pipistrelli è hà scupertu chì anu navigatu cù u sonu piuttostu chè a vista, un prucessu avà cunnisciutu cum'è echolocation. L'ecolocazione implica a localizazione di l'uggetti riflettendu l'onde sonore da elli, un principiu chì sustene a tecnulugia ultrasound medica moderna.
I primi esperimenti di ultrasound
In u libru di Gerald Neuweiler *Bat Biology,* conta l'esperimenti di Spallanzani cù i civette, chì ùn pudianu vulà in a bughjura senza una fonte di luce. In ogni casu, quandu u stessu esperimentu hè statu cunduciutu cù i pipistrelli, volanu cunfidenza intornu à a stanza, evitendu ostaculi ancu in a bughjura cumpleta.
Spallanzani hà ancu realizatu esperimenti induve hà accecatu i pipistrelli cù l'usu di "aghi rossi", ma anu cuntinuatu à evità l'ostaculi. Hà determinatu questu perchè i fili avianu campane attaccati à e so estremità. Hà trovu ancu chì quandu hà bluccatu l'arechje di i pipistrelli cù i tubi di bronzu chjusi, anu persu a so capacità di navigà bè, purtendu à cuncludi chì i pipistrelli si basanu in u sonu per a navigazione.
Ancu Spallanzani ùn hà micca capitu chì i soni chì i pipistrelli facianu eranu per l'orientazione è eranu al di là di l'uditu umanu, hà inferitu currettamente chì i pipistrelli anu utilizatu l'arechje per percepisce u circondu.
L'evoluzione di a tecnulugia ultrasound è i so benefici medichi
Dopu à u travagliu pioniere di Spallanzani, d'altri si basanu nantu à e so scuperte. In u 1942, u neurologu Carl Dusik hè diventatu u primu à utilizà l'ultrasound com'è strumentu di diagnosticu, pruvendu à passà l'onda ultrasound à traversu u craniu umanu per detectà i tumuri cerebrali. Ancu s'ellu era una prima tappa in l'ecografia medica diagnostica, hà dimustratu l'enorme putenziale di sta tecnulugia non invasiva.
Oghje, a tecnulugia di ultrasound cuntinueghja à evoluzione, cù l'avanzamenti cuntinui in arnesi è prucedure. Ricertamenti, u sviluppu di scanners ultrasound portatili hà permessu di utilizà sta tecnulugia in più diverse spazii è tappe di cura di i pazienti.
At Yonkermed, avemu fieru di furnisce u megliu serviziu di u cliente. Sè ci hè un tema specificu chì site interessatu, vulete amparà di più, o leghje, per piacè cuntattateci!
Sè vo vulete cunnosce l'autore, per piacècliccate quì
Se vulete cuntattateci, per piacècliccate quì
Sinceramente,
U squadra Yonkermed
infoyonkermed@yonker.cn
https://www.yonkermed.com/
Tempu di post: Aug-29-2024