DSC05688(1920X600)

Chì livellu d'ossigenu SpO2 hè nurmale per i pazienti COVID-19

Per a ghjente nurmale,SpO2ghjunghjiria à 98% ~ 100%. I pazienti chì anu infezzione da coronavirus, è per i casi lievi è moderati, a SpO2 ùn pò micca esse significativamente affettata.

Per i pazienti gravi è criticamente malati, anu difficultà à respirà, è a saturazione di l'ossigenu pò diminuisce. In casi gravi, pò ancu accade insufficienza respiratoria, cùsaturazione di l'ossigenuinferiore à 90%. L'analisi di i gas di u sangue mostra chì a pressione parziale di l'ossigenu di l'insufficienza respiratoria serà inferiore à 60%. Per l'ipossiemia difficiule da curregge, l'intubazione endotracheale è u ventilatore invasivu sò necessarii per aiutà a respirazione per prevene u deterioramentu funzionale sistemicu causatu da una bassa concentrazione di ossigenu.

monitoru spo2

Sè u paziente hè un paziente anzianu, o sempre, ci hè una malatia cronica di e vie aeree, cum'è a malatia pulmonare ostruttiva cronica, o a fibrosi pulmonare, stu tipu di saturazione di l'ossigenu in u sangue di u paziente hè assai bassa in tempi nurmali, pò esse inferiore à 90%, ancu menu tollerante à longu andà, i casi gravi di un tale paziente cù una nova infezione da coronavirus sperimenteranu una rapida desaturazione di a saturazione di l'ossigenu, chì hè più bassa di u solitu.


Data di publicazione: 21 di ghjugnu di u 2022