DSC05688 (1920X600)

2019 CMEF Perfettamente Chiusu

U 17 di maghju, a 81st China International Medical Equipment (primavera) Expo finì in Shanghai National Convention and Exhibition Center.À l'esposizione, Yongkang hà purtatu una varietà di prudutti d'innuvazione standard internaziunali cum'è l'oximetru è u monitoru medico à u situ di l'esposizione, cuncintrau in u locu, è u stand era populari, attraendu un gran numaru di visitatori per piacè è sperimentà.

Yonker news image
nutizie-1 (2)

Sicondu i rapporti, l'esposizione di CMEF di questu annu copre tutta a catena industriale di i dispositi industriali è a catena di l'industria derivata, riunendu più di 4 300 imprese da 22 paesi è regioni in u mondu, è più di 1 000 novi prudutti glubale è Asia-Pacificu.

nutizie-1 (3)
nutizie-1 (4)

Cum'è una sucietà chì piglia l'innuvazione cum'è a so missione, guardà a salute umana cun saviezza, è sempre aspira à a vita è a salute, Yongkang presenta prudutti è servizii d'alta qualità à l'espositori, chì permettenu à l'ospiti in situ di mette in cuntattu cù i standard di prucessu di u mondu. .

nutizie-1 (6)
nutizie-1 (5)

Clienti di diversi paesi è regioni venenu à cunsultà è negoziate, mostrendu à u mondu u putere di Yongkang Medical Brand!

nutizie-1 (7)
nutizie-1 (8)

U display LCD di culore hè novu è generoso;a dimensione compatta si combina cù u disignu unicu di u jack frontale di filu per salvà u spaziu laterale.Anti-defibrillazione, interferenza di cuteddu elettricu anti-alta frequenza.Supporta trè modi di rilevazione: diagnosi, monitoraghju è chirurgia;supporta i sistemi di surviglianza cintrali cablati o wireless.Hà trè livelli di funzioni di alarme: voce, testu è visuale;batteria integrata di alta capacità è putenza di longa durata per un trasferimentu faciule di i pazienti.

A nova generazione di oximeter hè un pruduttu populari per i cunsumatori.Ùn hà micca solu un aspettu simpaticu, ma gode ancu di piacè visuale, mentre chì satisface a dumanda di i cunsumatori per un valore veloce è un trasportu còmode.Mostra l'esplorazione di Yongkang di i punti di dolore di l'industria è una forte forza indipendente di ricerca è sviluppu.

nutizie-1 (9)
nutizie-1 (10)

Yongkang fucalizza nantu à l'ossimetri è i monitori per 14 anni.Cum'è un fornitore di soluzioni prufessiunali ben cunnisciute per i dispositi medichi in casa è in l'esteru, i dispositi medichi di casa compatti, in più di un funziunamentu simplice è un trasportu còmode, necessitanu più esigenze tecniche è devenu esse implementate in i dispositi più chjuchi.Numerose prestazioni, pur essendu capaci di processà segnali analogichi è digitali più cumplessi più precisamente, sò estremamente esigenti in quantu à u cunsumu di energia, affidabilità è sicurità.À u situ di mostra, Yongkang hà prisentatu una festa di tecnulugia high-end per espositori è invitati domestici è stranieri.

In a primavera di 2019 CMEF, ùn avemu micca vistu solu i prudutti d'avanguardia di Yongkang è e soluzioni innovatrici, ma ancu sentu a determinazione di Yongkang cum'è un capu in tecnulugia è servizii in u campu medico.

nutizie-1 (11)

Avemu ragiuni per crede chì in u futuru, Yongkang hà da cuntinuà à aderisce à a missione corporativa di "Dedicatu à a Vita è a Salute, Prutezzione di a Salute Umana cù Innuvazione è Sapienza", è prumove u sviluppu di l'industria medica di a Cina cù più avanzati scientifichi è innovatori. prudutti, è cuntinuà à esse u populu di u mondu.Fate una cuntribuzione positiva à una vita sana.


Tempu di Postu: Jul-22-2021