DSC05688 (1920X600)

Classificazione è Applicazione di Monitor di Paziente Medicu

Monitor di paziente multiparametru
U monitoru di paziente multiparametru hè spessu equipatu in sala di chirurgia è post-operatoriu, sala di malatie coronaria, sala di malati critichi, sala pediatrica è neonatale è altri Settings.It spessu esige u monitoraghju di più di dui tipi di parametri fisiologichi è biochimici, cumprese ECG, IBP, NIBP, SpO2, RESP, PR, TEMP, è CO2.

monitor ECG
U monitor ECG hè spessu equipatu in dipartimentu cardiovascular, pediatria, sala di funzione cardiaca, centru di assistenza sanitaria cumpleta, centru di assistenza sanitaria è altri dipartimenti, utilizatu per a rilevazione puntuale di vari tipi di aritmia silenziu, accidintali, ischemia miocardica è altre malatie.Sicondu u modu di travagliu, u monitor ECG pò esse divisu in tipu d'analisi di riproduzione è tipu d'analisi in tempu reale.Attualmente, l'applicazione clinica hè principalmente basata nantu à l'analisi di replay.

E4-1 (1)
monitor multipara

Monitor di defibrillazione
U monitor di defibrillazione hè un dispositivu cumminatu di defibrillatore è monitor ECG.In più di a funzione di defibrillatore, pò ancu ottene u segnu ECG attraversu l'elettrodu di defibrillazione o l'elettrodu di monitor ECG indipendente è mostrallu nantu à u screnu di u monitor. U monitor di defibrillazione hè generalmente custituitu da un circuitu amplificatore analogicu ECG, un circuitu di cuntrollu di microcomputer, un circuitu di deflessione di visualizazione, un circuitu di carica di alta tensione. , circuitu di scaricamentu d'alta tensione, caricatore di batteria, registratore è cusì.

Monitor di prufundità di l'anestesia
L'anesthesia si riferisce à u metudu di inibisce a cuscenza di u paci è a risposta à u stimulu di ferita durante u funziunamentu, per assicurà a sicurità di i malati creendu boni cundizioni di operazione. hè facile à cumparisce inaccurate dosage anesthesia, risultatu in accidenti anesthesia o complications.Therefore, surviglianza anesthesia hè assai impurtante in chirurgia.


Tempu di post: 17-May-2022