DSC05688 (1920X600)

Configurazione è esigenze di u monitor ICU

U monitor di u paziente hè u dispusitivu di basa in l'UCI.Pò monitorà l'ECG multilead, a pressione sanguigna (invasiva o non invasiva), RESP, SpO2, TEMP è altre forme d'onda o parametri in tempu reale è dinamicamente.Puderà ancu analizà è processà i parametri misurati, i dati di almacenamiento, a forma d'onda di riproduzione è cusì.In a custruzzione di l'UCI, u dispusitivu di surviglianza pò esse divisu in un sistema di surviglianza indipendente à lettu unicu è un sistema di surviglianza cintrali.

1. Tipu di u paziente di monitoraghju
Per sceglie u monitor adattatu per l'UCI, u tipu di i pazienti deve esse cunsideratu.Cum'è per i malati cardiaci, deve esse monitoratu è analisi di arritmias.Per i zitelli è i zitelli percutaneous monitoring C02 hè necessariu.È per i pazienti instabili hè necessaria a riproduzione di forma d'onda.

2. Selezzione di paràmetri di monitor di u paziente
Monitor di u lettuhè u dispusitivu di basa di ICU.I monitori muderni sò principalmente anu ECG, RESP, NIBP (IBP), TEMP, SpO2 è altri parametri di teste.Certi monitors anu un modulu di paràmetru allargatu chì pò esse fattu in un modulu plug-in.Quandu altri paràmetri sò necessarii, novi moduli ponu esse inseriti in l'ospitu per l'aghjurnamentu. Hè megliu di sceglie a listessa marca è u mudellu di monitor in a stessa unità ICU.Ogni lettu hè furnutu cù monitor cumuni generale, modulu di paràmetru micca cumunimenti utilizatu pò esse cum'è pezzi di ricambiu chì sia equipatu cù unu o dui pezzi, chì ponu esse applicazione intercambiable.
Ci sò parechji paràmetri funziunali dispunibili per i monitori muderni.Cum'è ECG multicanale per adulti è neonatali (ECO), ecg à 12 derivazioni, monitoraghju è analisi di l'aritmia, monitoraghju è analisi di u segmentu ST à u lettu, NIBP per adulti è neonatali, SPO2, RESP, cavità di u corpu è TEMP di superficie, 1-4 canali IBP, intracraniale. surviglianza pressure, C0 mistu SVO2, mainstream ETCO2/2, side flow ETCO2, ossigenu è oxide nitroso, GAS, EEG, càlculu funziunamentu fisiologicu basi, càlculu dosi di droga, etc .. E funzioni di stampa è almacenamiento sò dispunibuli.

Monitor ICU IE12
Monitor ICU IE15

3. Quantità di monitor.U monitor di l'ICUcum'è u dispositivu di basa, hè stallatu 1pcs per ogni lettu è fissatu nantu à u lettu o colonna funziunale per l'osservazione faciule.

4. Sistema di surviglianza cintrali
U sistema di surviglianza cintrali multiparametru hè di visualizà diverse forme d'onda di surviglianza è paràmetri fisiologichi ottenuti da i monitori di i malati in ogni lettu à u stessu tempu nantu à u monitor di grande schermu di u monitoraghju cintrali attraversu a reta, in modu chì u staffu medico pò efficacemente. implementà misure efficaci per ogni paziente.In a custruzzione di l'UCI muderna, un sistema di monitoraghju cintrali hè generalmente stabilitu.U sistema di monitoraghju cintrali hè stallatu in a stazione di l'infermiera di l'UCI, chì pò monitorà cintrali i dati multi-lettu.Havi un grande schermu di culore per vede l'infurmazioni di monitoraghju di tutta l'unità di l'UCI à u stessu tempu, è pò ingrandà i dati di monitoraghju è a forma d'onda di un lettu unicu.Stabbilisce a funzione di alarme di forma d'onda anormale, ogni lettu inserisce più di 10 parametri, trasmissione di dati bidirezionale, è equipatu di una stampante.A reta digitale utilizata da u sistema di surviglianza cintrali hè soprattuttu struttura stella, è i sistemi di surviglianza pruduciutu da parechje cumpagnie utilizanu computer per a cumunicazione.U vantaghju hè chì u monitoru di u lettu è u monitoru cintrali sò cunsiderati cum'è un node in a reta.U sistema cintrali cum'è un servitore di rete, u monitoru di u lettu è u monitoru cintrali ponu trasmette infurmazioni in i dui sensi, è i monitori di u lettu pò ancu cumunicà cù l'altri.U sistema di monitoraghju cintrali pò stabilisce una stazione di travagliu di osservazione di forma d'onda in tempu reale è una stazione di travagliu HIS.Attraversu u gateway, è u Web Browser pò esse usatu per osservà l'imaghjini di a forma d'onda in tempu reale, ingrandà è osservà l'infurmazioni di forma d'onda di un certu lettu, estrae forme d'onda anormali da u servitore per a riproduzione, fà analisi di tendenza, è vede u magazinu finu à 100 h. di e forme d'onda ECG, è ponu eseguisce l'onda QRS, u segmentu ST, l'analisi di l'onda di u segmentu T, i medichi ponu vede in tempu reale / dati storichi è infurmazioni di i pazienti in ogni nodu di a reta di l'ospitale.


Tempu di post: Apr-19-2022