DSC05688(1920X600)

A fototerapia UV hà radiazioni?

Fototerapia UVhè un trattamentu cù luce ultravioletta di 311 ~ 313 nm. Cunnisciuta ancu cum'è terapia di radiazioni ultraviolette à spettru strettu (Terapia UVB NBU segmentu strettu di UVB: a lunghezza d'onda di 311 ~ 313 nm pò ghjunghje à u stratu epidermicu di a pelle o à a junzione di a vera epidermide, è a prufundità di penetrazione hè pocu prufonda, ma agisce solu nantu à e cellule bersaglio cum'è i melanociti, è hà un effettu terapeuticu.

I testi clinichi anu dimustratu chì a gamma di lunghezza d'onda 311-312 nm emessa da 311 UVB à spettru strettu hè cunsiderata a luce più sicura è più efficace. Hà i vantaghji di una bona efficacia è picculi effetti secundari per a psoriasis, a vitiligine è altre malatie croniche di a pelle.

Terapia di luce UVB à banda stretta per a psoriasi è u vitiligine in casa
Hafb23eb9fed04d29858d7e52cfc939a2K

Tuttavia, hè megliu seguità i cunsiglii o l'istruzzioni di u duttore quandu si usa un strumentu di fototerapia ultravioletta, perchè l'usu eccessivu di u strumentu di fototerapia ultravioletta apparirà brusgiature lievi, manifestate cum'è pelle rossa, brusgiatura, desquamazione è altri sintomi di brusgiature lievi.

Siconda, i raggi ultravioletti danneghjeranu ancu a retina per via di a cornea, causendu danni à e cellule retiniche, dunque e persone o l'animali esposti à i raggi ultravioletti per un bellu pezzu devenu purtà vestiti protettivi è altri equipaggiamenti, è ancu occhiali da sole protettivi.


Data di publicazione: 31 di maghju di u 2022