DSC05688 (1920X600)

La fototerapia UV ha radiazioni?

Fototerapia UVhè 311 ~ 313nm trattamentu di luce ultravioletta. Cunnisciuta ancu com'è terapia di radiazione ultravioletta à spettru ristrettu (NB terapia UVB).U segmentu strettu di UVB: a lunghezza d'onda di 311 ~ 313nm pò ghjunghje à a capa epidermica di a pelle o à a junction di l'epidermisa vera, è a prufundità di penetrazione hè pocu prufonda, ma solu agisce nantu à e cellule di destinazione cum'è melanocytes, è hà un effettu terapeuticu.

I prucessi clinichi anu dimustratu chì a gamma di lunghezze d'onda 311-312 nm emessa da 311 UVB à spettru strettu hè cunsiderata a luce più sicura è efficace.Havi i vantaghji di una bona efficacità è picculi effetti secundari per a psoriasis, vitiligo è altre malatie croniche di a pelle.

Terapia di luce UVB a banda stretta per a psoriasi vitiligo in casa
Hafb23eb9fed04d29858d7e52cfc939a2K

Tuttavia, hè megliu à seguità i cunsiglii di u duttore o l'istruzzioni quandu si usa l'instrumentu di fototerapia ultravioletta, perchè l'usu eccessivu di l'instrumentu di fototerapia ultravioletta apparirà brusture lievi, manifestate cum'è pelle rossa, ardenti, peeling è altri sintomi di brustioni lievi.

Siconda, i raghji ultraviolet dannu ancu a retina attraversu a córnea, risultatu in danni di e cellule di a retina, cusì e persone o l'animali esposti à i raghji ultraviolet per un bellu pezzu avianu megliu portà vestiti protettivi è altre equipaggiu, portanu occhiali protettivi.


Tempu di Post: 31-May-2022