DSC05688 (1920X600)

Domande Frequenti è Risoluzione di Problemi per aduprà Monitor Multiparameter

U monitoru multiparametru furnisce infurmazioni impurtanti per i pazienti medichi cù u monitoraghju di diagnosi clinica.Detecta i segnali ecg di u corpu umanu, a freccia cardiaca, a saturazione di l'ossigenu di sangue, a pressione di sangue, a freccia di respirazione, a temperatura è altri parametri impurtanti in tempu reale, diventa un tipu d'equipaggiu impurtante per u monitoraghju di i segni vitali in i pazienti.Yonkerfarà una breve introduzione per i prublemi cumuni è i difetti quandu in u prucessu di usumonitor multiparametru.Per e dumande specifiche pò esse cunsultate u serviziu di u cliente in linea.

1. Chì ci hè a diffarenza trà i cunduttori cardiaci di 3 è 5?

A: L'elettrocardiogramma a 3 derivazioni pò ottene solu l'elettrocardiogramma I, II, III, mentre chì l'elettrocardiogramma à 5 derivazioni pò ottene l'elettrocardiogramma I, II, III, AVR, AVF, AVL, V.

Per facilità a cunnessione veloce, usemu u metudu di marcatura di culore per appiccà rapidamente l'elettrodu in a pusizione currispondente.3 I fili cardiaci di piombu sò culurati rossi, gialli, verdi o bianchi, neri, rossi;5 fili cardiaci di piombu sò culurati bianchi, neri, rossi, verdi è marroni.U listessu culore di i dui fili cardiaci sò posti in diverse pusizioni di l'elettrodi.Hè più affidabile di utilizà l'abbreviazioni RA, LA, RL, LL, C per determinà a pusizione chì per memorizà u culore.

2. Perchè hè cunsigliatu di portà prima fingercover di saturazione d'ossigenu?

Perchè portà a maschera di dita di ossimetria hè assai più veloce di cunnette u filu ecg, pò monitorà a freccia di u pulsu di u paziente è l'ossimetria in u più brevi tempu, chì permette à u staffu medico di compie rapidamente a valutazione di i segni più basi di u paziente.

3. Puderanu a manica di u dito OXImetry è u cuff di sphygmomanometer esse posti nantu à u stessu membru?

A misurazione di a pressione sanguigna bluccarà è affettarà u flussu di sangue arteriale, risultatu in un monitoraghju imprecisu di saturazione di l'ossigenu di sangue durante a misurazione di a pressione di sangue.Per quessa, ùn hè micca cunsigliatu di portà una manica di dita di saturazione d'ossigenu è un cuff di sphygmomanometer automaticu nantu à u stessu membru clinicamente.

4. Deve esse rimpiazzati l'elettrodi quandu i pazienti sò sottumessi cuntinuuECGsurviglianza ?

Hè necessariu di rimpiazzà l'elettrodu, s'ellu hè longu u tempu attaccatu l'elettrodu nantu à a stessa parte, portarà à l'occurrence di rash, vesciche, cusì deve esse verificatu spessu a pelle, ancu s'è a pelle attuale hè intacta, ancu deve rimpiazzà l'elettrodu è u situ adhesive ogni 3 à 4 ghjorni, per evità l'occurrence di danni di a pelle.

Monitor di paziente Yonker

5. Chì duvemu attente à u monitoraghju di a pressione di sangue non invasive ?

(1) Prestate attenzione à evità di monitorà nantu à a fistula interna, l'hemiplegia, i membri cù una parte di resection di u cancru di u pettu, i membri cù infuzione, è i membri cù edema è hematoma è a pelle dannata.L'attenzione deve ancu esse pagata à i malati cù a funzione di coagulazione povira è a malatia di e cellule libriformi per evitari disputi medichi causati da a misurazione di a pressione di sangue.

(2) A parte di misurazione deve esse rimpiazzata regularmente.I sperti suggerenu chì deve esse rimpiazzatu ogni 4 ore.Evite a misurazione cuntinuu nantu à un membru, risultatu in purpura, ischemia è danni à i nervi in ​​u membru strofinatu cù u bracciale.

(3) Quandu si misurà l'adulti, i zitelli è i neonati, deve esse attentu à a selezzione è l'aghjustamentu di u cuff è u valore di pressione.Perchè a prissioni applicata à l'adulti nantu à i zitelli è i neonati minaccia a sicurità di i zitelli;È quandu u dispusitivu hè stallatu in un nascitu, ùn misurà micca a pressione di sangue adulta.

6. Cumu hè rilevatu respirazione senza moudel surviglianza respirazione?

A respirazione nantu à u monitor si basa nantu à l'elettrodi di l'elettrocardiogramma per sente i cambiamenti in l'impedenza toracica è mostra a forma d'onda è i dati di respirazione.Perchè l'elettrodi in basso à manca è a destra superiore sò elettrodi sensibili à u respiru, a so piazza hè impurtante.I dui elettrodi devenu esse posizionati in diagonale quantu pussibule per ottene a megliu onda di respirazione.Se u paziente usa principalmente a respirazione abdominale, l'elettrodu inferiore manca deve esse incollatu à u latu di u latu, induve l'arbureti abdominali sò più pronunzianu.

7. Cumu stabilisce una gamma di alarme per ogni paràmetru ?

Principii di cunfigurazione di l'allarme: per assicurà a sicurità di i pazienti, minimizzà l'interferenza di u rumore, ùn hè micca permessu di chjude a funzione di l'allarme, salvu chjosu temporaneamente in u salvamentu, a gamma di alarme ùn hè micca stabilita in a gamma normale, ma deve esse una gamma sicura.

Paràmetri d'alarme: freccia di u core 30% sopra è sottu u so propiu ritmu cardiacu;A pressione di u sangue hè stabilitu secondu i cunsiglii medichi, a cundizione di u paziente è a pressione di sangue di basa;A saturazione di l'ossigenu hè stabilitu secondu a cundizione di u paci;U voluminu di l'alarma deve esse audible in u scopu di u travagliu di l'infermiera;A gamma di alarme deve esse aghjustata in ogni mumentu secondu a situazione è verificata almenu una volta per turnu.
8. Chì sò i motivi di u fallimentu chì mostra in a forma d'onda di a visualizazione di u monitor ECG ?

1. L'elettrodu ùn hè micca attaccatu bè: a visualizazione indica chì u piombu hè off, chì hè causatu da l'elettrodu ùn hè micca attaccatu bè o l'elettrodu hè struitu per via di u muvimentu di u paci.

2. Sweat è a terra: u paci sudore o a pelle ùn hè micca pulita, chì ùn hè micca faciule di cunduce l'electricità, indirettamente causannu un poviru cuntattu cù l'elettrodu.

3. Prublemi di qualità di l'elettrodu di cori: qualchì elettrodu improperly stored, expired or anging.

4. Culpa Cable: U cable hè invechja o ruttu.

6. L'elettrodu ùn hè micca postu currettamente.

7. U CABLE culligamentu à u bordu ECG o u bordu di cuntrollu PRINCIPALE o u bordu di cuntrollu principali hè difettu.

8. Filu di terra micca cunnessu: u filu di terra ghjoca un rolu assai impurtante in a visualizazione normale di a forma d'onda, micca u filu di terra, hè ancu un fattore chì causa a forma d'onda.

9. Nisuna forma d'onda di monitor:

1. Verificate:

Prima, cunfirmendu s'ellu l'elettrodu hè appiccicatu bè, cuntrollà a pusizione di l'elettrodu di u cori, a qualità di l'elettrodu di u cori, è s'ellu ci hè un prublema cù u filu di piombu in basa di l'elettrodu chì si attacca è a qualità.Cuntrollà s'è i passi di cunnessione sò curretti, è s'è u modu di piombu di l'operatore hè cunnessu secondu u metudu di cunnessione di u monitoru ecg, in modu per evità u metudu di salvezza di schema lazy di cunnette cinque ligami solu trè ligami.

Se u cable di signale ECG ùn torna micca dopu chì u difettu hè rettificatu, forse u cable di signale ECG nantu à a scheda di u socket di paràmetru in un poviru cuntattu, o u cable di cunnessione o a scheda di cuntrollu principale trà a scheda ECG è a scheda di cuntrollu principale hè difettu.

2. Rivista :

1. Verificate tutte e parti esterne di a conductance cardiaca (i trè / cinque fili di estensione in cuntattu cù u corpu umanu duveranu esse cunduttivi à i trè / cinque pins currispondenti nantu à u plug ecg. Se a resistenza hè infinita, u filu di piombu deve esse rimpiazzatu) .Metudu: sguassate u filu di conduttanza cardiaca, allineate a superficia convexa di u plug di u filu di piombu cù a scanalatura di u jack "conduttanza cardiaca" in u pannellu frontale di l'urdinatore ospitante,

2, Scambià stu cable ecg cù altre machini per cunfirmà s'ellu fallimentu di cable ecg, invechjamentu di cable, danni di pin.

3. Se u canale di forma d'onda di a visualizazione di ecg mostra "senza ricezione di signale", indica chì ci hè un prublema in a cumunicazione trà u modulu di misura ECG è l'ospite.Se u missaghju hè sempre visualizatu dopu a spegnimentu è riavvia, avete bisognu di cuntattà u fornitore.

3. Verificate:

1. I passi di cunnessione duveranu esse curretti:

A. Asciugà 5 pusizioni specifiche di u corpu umanu cù a sabbia nantu à l'elettrodu, è dopu aduprà 75% etanol per pulizziari a superficia di u situ di misurazione, per sguassà e macchie di cuticule è sudore nantu à a pelle umana è impediscenu u cattivu cuntattu cù l'elettrodu.

B. Connect u capu di l'elettrodu di u filu electrocardioconductance à l'elettrodu superiore di l'elettrodi 5.

C. Dopu à l'etanol volatilizes pulito, appiccicate l'elettrodi 5 à a pusizione specifica dopu a pulizia per fà cuntattate in modu affidabile è micca falà.

2. Propaganda è educazione in relazione à i pazienti è e so famiglie: dì à i pazienti è à l'altru persunale di ùn tirà micca u filu di l'elettrodu è u filu di piombu, è dite à i pazienti è i so parenti di ùn applicà micca è aghjustà u monitoru senza auturizazione, chì pò causà danni à u dispusitivu. .Certi pazienti è i so membri di a famiglia anu un sensu di misteru è di dipendenza da u monitor, è i cambiamenti di u monitor causanu ansietà è panicu.U persunale di infermiera deve fà un bonu travagliu di spiegazione adatta, necessaria, per evità l'interferenza cù u travagliu nurmale di infermiera, affettanu a relazione infermiera-paziente.

3. Prestate attenzione à u mantenimentu di u monitoru quandu hè adupratu per un bellu pezzu.L'elettrodu hè faciule di caduta dopu l'applicazione à longu andà, chì afecta a precisione è a qualità di monitoraghju.3-4D rimpiazzà una volta;À u listessu tempu, verificate è attente à a pulizia è a disinfezione di a pelle, in particulare in l'estiu caldu.

4. Sè anormalità seriu si trovanu in u dispusitivu durante u prucessu di rivisione è mantenimentu surviglianza da u persunale prufessiunale, hè megliu à dumandà à u persunale di laboratori ecg prufessiunale per rivisione è diagnostichi, è mantenimentu da u persunale prufessiunale di u fabricatore.

5. Connect the ground wire when connecting.Metudu: Cunnette l'estremità cù u ramu rivestitu à u terminal di terra nantu à u pannellu posteriore di l'ospite.


Tempu di post: Jul-01-2022