DSC05688 (1920X600)

Cumu funziona u monitor di u paziente

I monitori di i pazienti medichi sò assai cumuni in tutti i tipi di strumenti elettronici medichi.Hè di solitu implementatu in u CCU, sala di ICU è sala operatoria, sala di salvezza è altri utilizati solu o in rete cù altri monitori di pazienti è monitori cintrali per furmà un sistema di guardianu.

Monitori di pazienti medichi modernisò principarmenti cumposti di quattru parti: acquisizione di signali, trasfurmazioni analogicu, trasfurmazioni digitale è output di l'infurmazioni.

Acquistu 1.Signal: I signali di i paràmetri fisiologichi umani sò cullati attraversu l'elettrodi è i sensori, è a luce è a pressione è altri signali sò cunvertiti in signali elettrici.

2.Trattamentu analogicu: Impedance matching, filtering, amplification and other processing of the acquired signals are performed through analogic circuits.

Trattamentu 3.Digital: Sta parte hè a parte core di mudernumonitori di pazienti multiparametru, cumpostu principarmenti di cunvertitori analogicu-digitale, microprocessori, memoria, etc. À mezu à elli, u cunvertitore analogicu-digitale cunvertisce u signale analogicu di i paràmetri fisiologichi umani in un signalu digitale, è u prucedimentu di u funziunamentu, stabilisce infurmazioni è dati tempuranee. (cum'è forma d'onda, testu, tendenza, etc.) sò almacenati da a memoria.U microprocessore riceve l'infurmazioni di cuntrollu da u pannellu di cuntrollu, eseguisce u prugramma, calculate, analizà è guarda u signale digitale, è cuntrolla l'output, è coordina è detecta u travagliu di ogni parte di a macchina sana.

4.Information output: vede forme d'onda, testu, gràficu, avvià alarmi è stampate records.

In cunfrontu cù i monitori precedenti, a funzione di monitoraghju di i monitori muderni hè stata allargata da u monitoraghju ECG à a misurazione di diversi paràmetri fisiologichi cum'è a pressione sanguigna, a respirazione, u pulsu, a temperatura di u corpu, a saturazione di l'ossigenu, u vettore di output cardiacu, u pH è cusì.U cuntenutu di l'output di l'infurmazioni cambia ancu da una sola visualizazione di forma d'onda à una cumminazione di forme d'onda, dati, caratteri è grafici;Pò esse monitoratu in tempu reale è continuamente, è pò esse congelatu, ricurdatu è ghjucatu;Pò vede e dati è a forma d'onda di una sola misurazione, è pò ancu fà statistiche di tendenza per un periodu di tempu specificu;In particulare cù a migliione di u livellu di l'applicazione di l'informatica, a cumminazione di software è hardware hè basatu annantu à un certu mudellu matematicu, è l'analisi automatica è u diagnosticu di e malatie da i monitori muderni hè ancu assai rinfurzata.

Precauzioni per u monitor di paziente multiparametru
https://www.yonkermed.com/patient-monitor-yk-8000cs-product/

Tempu di Postu: Feb-18-2022