DSC05688 (1920X600)

Cumu sceglite un monitor di pressione sanguigna elettronica

Cù u sviluppu rapidu,ilittronicamonitor di pressione sanguigna hà rimpiazzatu cù successu a colonna di mercuriumonitor di pressione sanguigna, chì hè un equipamentu medicale indispensabile in a medicina muderna.U so vantaghju più grande hè faciule d'operare è cunvene à purtà.

 

1. Principiu di misurazione di l'elettronicamonitor di pressione sanguigna: l'elettronicamonitor di pressione sanguigna rializeghja automaticamente a misura indiretta di a pressione arteriosa misurandu a relazione trà l'onda oscillante purtata da a fluttuazione di u flussu di sangue arteriale è a pressione di u bracciale durante u prucessu di inflating and deflating the cuff, piglià l'auscultazione cum'è riferimentu.

 

2. E scelte di l'elettronicamonitor di pressione sanguigna: Attualmente, elettronicumonitor di pressione sanguignas venduti nant'à u mercatu sò basu qualificatu è ponu misurà a pressione sanguigna più precisamente.Tuttavia, hè impurtante nutà chì diversi tipi di elettronicamonitor di pressione sanguignas varienu in a gamma di misurazione di a pressione di sangue è l'applicabilità à i pazienti cù a malatia.

prezzu di macchina di pressione sanguigna digitale
YK-BPA1 (6)

3. Tipi di elettronicamonitor di pressione sanguignas: Sicondu siti di misura differente, ilittronicamonitor di pressione sanguignas sò spartuti in bracciumonitor di pressione sanguignas è u polsumonitor di pressione sanguignas.Sceglie l'elettronicamonitor di pressione sanguigna cunsidereghja e caratteristiche di a pupulazione. tipu di bracciumonitor di pressione sanguigna hà una alta precisione è una larga gamma di applicazioni.Comparatu cù u bracciumonitor di pressione sanguigna, u polsumonitor di pressione sanguigna hè più còmuda di misurà, è hè adattatu per i pazienti chì anu frequenti viaghji d'affari o bisognu di piglià a pressione di sangue parechje volte.Tuttavia, ciò chì u polsu elettronicumonitor di pressione sanguigna misure hè u valore di pressione sanguigna di u pulsu di l'arteria di u polso, micca adattatu per i malati cù disordini di a circulazione di sangue (diabetes, grassu di sangue, ipertensione, età media è vechji).In particulare, l'anziani sò ancu più adattati per l'usu di u bracciumonitor di pressione sanguignas.


Tempu di Post: 20-May-2022