DSC05688 (1920X600)

Cumu sceglie i dispositi medichi di a casa?

Cù a migliione di i standard di vita, a ghjente paga sempre più attente à a salute.Monitoring a so salute in ogni mumentu hè diventatu un abitudine di certi pirsuni, è cumprà una varietà didispusitivi medichi di casahè ancu diventatu un modu di moda di salute.

1. Pulse Oximeter:
Pulsossimetruusa a tecnulugia di rilevazione di l'ossigenu di sangue fotoelettricu cumminata cù a tecnulugia di traccia di impulsu volumetricu, chì pò detectà a SpO2 di a persona è u pulsu attraversu i dita.Stu pruduttu hè adattatu per famiglie, ospedali, bars d'ossigenu, medicina di a cumunità, è cura di a salute sportiva (pò esse usatu prima è dopu l'eserciziu, micca cunsigliatu durante l'eserciziu) è altri spazii.

2. Monitor di pressione di sangue:
Monitor di pressione di u bracciu: u metudu di misurazione hè simile à u sphygmomanometru tradiziunale di mercuriu, chì misura l'arteria brachiale, perchè u so bracciale hè pusatu nantu à u bracciu, a so stabilità di misurazione hè megliu cà quella di u sphygmomanometer di u polso, più adattatu per i malati cù età avanzata, ritmu cardiacu irregolare. , a diabetes causata da l'anzianu vascular perifericu è cusì.
Monitor di pressione sanguigna di u polsu: U vantaghju hè chì a manometria cuntinuu pò esse ottenuta è hè faciule di trasportà, ma perchè u valore di pressione misurata hè u "valore di pressione di impulsu" di l'arteria carpale, ùn hè micca adattatu per l'anziani, soprattuttu quelli chì anu una viscosità di sangue alta, poviru. microcirculation, è i pazienti cun arteriosclerosis.

3. Termometru Elettronicu Infrared:
L'elettronicatermometru infraredcustituitu da un sensore di temperatura, un display di cristalli liquidi, una batteria di munita di munita, un circuit integratu cum'è applicatu è altri cumpunenti elettronichi.Si pò misurà rapidamente è accuratamente a temperatura di u corpu umanu, cumparatu cù u termometru tradiziunale di vetru di mercuriu, cù una lettura còmuda, un tempu di misurazione breve, una alta precisione di misurazione, pò ricurdà è avè i vantaghji di prompts automatici, in particulare u termometru elettronicu ùn cuntene mercuriu, innocu. à u corpu umanu è l'ambienti circundante, soprattuttu adattatu per a casa, l'uspidale è altre occasioni per aduprà.

monitor di salute in casa

4. Nebulizzatore:
Nebulizzatori portatiliAduprate un flussu d'aria à alta velocità formata da l'aria compressa per guidà e droghe liquide per spruzzate nantu à u septum, è e droghe diventanu particelle nebbiose sottu impattu à alta velocità, è poi sputanu fora da l'outlet di nebbia per inalazione.Perchè e particelle di nebbia di droga sò bè, hè faciule per penetrà in profondità in i pulmoni è i capillari di ramu per via di a respirazione, è a dosa hè chjuca, chì hè adattata per l'assorbimentu direttu da u corpu umanu è adattatu per l'usu di a famiglia.

5. Concentratore d'ossigenu:
Domesticaconcentratore d'ossigenuUtilizà i tagli molecolari per tecniche di adsorbimentu fisicu è desorbimentu.L'oxigeneratore hè pienu di crivelli molecolari, chì ponu adsorbe l'azotu in l'aria quandu hè pressurizatu, è l'ossigenu restante ùn hè micca assorbutu, è dopu a purificazione, diventa ossigenu d'alta purezza.U sitamu molekulari scaricarà l'azotu adsorbitu in l'aria di l'ambienti quandu si decompressa, è u nitrogenu pò esse adsorbutu è l'ossigenu pò esse acquistatu à a prossima pressurizazione, u prucessu tutale hè un prucessu di circulazione dinamica periodica, è u crivellu moleculare ùn hè micca cunsumatu.

6. Doppler fetale:
Doppler fetale cù u disignu di principiu Doppler, hè un equipamentu portatile di rilevazione di freccia cardiaca fetale, display numericu di cristalli liquidi di frequenza cardiaca fetale, operazione simplice è còmuda, adattatu per ostetricia ospedalaria, cliniche è donne incinte in casa per a prova di freccia cardiaca fetale ogni ghjornu, per ghjunghje u primu monitoraghju, cura per u scopu di a vita.


Tempu di Postu: Jul-08-2022