A frequenza respiratoria chì appare nantu à u monitor di u paziente significa frequenza respiratoria. Se u valore di a frequenza respiratoria hè altu, significa frequenza respiratoria rapida. A frequenza respiratoria di una persona nurmale hè da 16 à 20 battiti per minutu.
Umonitor di pazientehà a funzione di stabilisce i limiti superiori è inferiori di RR. Di solitu a gamma di l'allarme di RR deve esse impostata à 10 ~ 24 battiti per minutu. Se si supera a limitazione, u monitor emetterà automaticamente l'allarme. RR troppu bassu o troppu altu, a marca assuciata apparirà nantu à u monitor.
Una frequenza respiratoria troppu rapida hè generalmente ligata à e malatie respiratorie, a frebba, l'anemia, l'infezzione pulmonare. S'ellu ci hè un versamentu toracicu o un infartu di u miocardiu, questu porta ancu à una frequenza respiratoria rapida.
A frequenza di a respirazione rallenta, hè un segnu di depressione respiratoria, chì si vede di solitu durante l'anestesia, l'intossicazione ipnotica, l'aumentu di a pressione intracranica, u coma hepaticu.
In riassuntu, hè difficiule di determinà se una RR troppu alta hè periculosa o micca finu à chì a causa ùn sia cunfirmata. Hè suggeritu chì l'utilizatore si adatti secondu i dati storichi di u monitor o seguiti i cunsiglii di u duttore per u trattamentu.
Data di publicazione: 25 di marzu di u 2022