DSC05688 (1920X600)

Hè periculosu per u paziente se RR mostra altu nantu à u monitor di u paziente

RR chì mostra nantu à u monitor di u paziente significa a freccia respiratoria.Se u valore RR hè altu, significa una freccia di respirazione rapida.U ritmu di respirazione di a ghjente normale hè di 16 à 20 battiti per min.

Umonitor di pazientehà a funzione di stabilisce i limiti superiori è inferiori di RR.Di solitu, u range di alarme di RR deve esse stabilitu à 10 ~ 24 battiti per min.Se supera a limitazione, u monitor alarme automaticamente.RR troppu bassu o troppu altu u marcatu assuciatu apparirà nantu à u monitor.

Un ritmu di respirazione troppu rapidu di solitu ligatu in malatie respiratorii, febbre, anemia, infezzione pulmonale.S'ellu ci hè effusion toracica o infartu miocardicu chì porta ancu à a freccia respiratoria rapida.

A freccia di respirazione rallenta, hè un signu di depressione respiratoria, di solitu vede in anestesia, intossicazione ipnotica, pressione intracraniale aumentata, coma hepatic.

In riassuntu, hè difficiule di determinà se RR troppu altu hè periculosu o micca finu à chì a causa hè cunfirmata.Hè suggeritu chì l'utilizatore deve aghjustà secondu i dati storichi di u monitor o seguità i cunsiglii di u duttore per u trattamentu.

Hè periculosu per u paziente se RR mostra altu nantu à u monitor di u paziente
monitor di paziente
un monitor di paziente Yongker

Tempu di post: 25-mar-2022