Cum'è l'attrezzatura più cumuna in a pratica clinica, u monitoru di u paziente multiparametru hè un tipu di signale biologicu per a rilevazione à longu andà, multiparametru di u statu fisiulogicu è patologicu di i pazienti in i pazienti critichi, è per mezu di l'analisi è di trasfurmazioni in tempu reale è automaticu. , Trasformazione puntuale in infurmazione visuale, alarme automatica è registrazione automatica di avvenimenti potenzialmente minaccianti di vita. In più di misurà è monitorizà i paràmetri fisiologichi di i pazienti, pò ancu monitorà è trattà cù u statutu di i pazienti prima è dopu a medicazione è a chirurgia, scopre puntualmente i cambiamenti in a cundizione di i malati critichi, è furnisce una basa basica per i medichi. Diagnosticare currettamente è furmulà piani medichi, riducendu cusì assai a mortalità di i malati critichi.
Cù u sviluppu di a tecnulugia, l'articuli di surviglianza di i monitori di pazienti multiparametri sò sviluppati da u sistema circulatori à i sistemi respiratorii, nervosi, metabolichi è altri.U modulu hè ancu allargatu da u modulu ECG (ECG), u modulu respiratoriu (RESP), u modulu di saturazione di l'ossigenu di sangue (SpO2), u modulu di pressione sanguigna non invasive (NIBP) à u modulu di temperatura (TEMP), u modulu di pressione sanguigna invasiva (IBP). , Modulu di spostamentu cardiacu (CO), Modulu di spostamentu cardiacu continuu non invasivu (ICG), è Modulu di diossidu di carbonu (EtCO2) ), Modulu di monitoraghju di l'elettroencefalogramma (EEG), Modulu di monitoraghju di gas di anestesia (AG), Modulu di monitoraghju di gas transcutanea, anestesia Modulu di monitorizazione di a prufundità (BIS), Modulu di monitoraghju di rilassamentu musculare (NMT), Modulu di monitoraghju emodinamica (PiCCO), Modulu di meccanica respiratoria.
In seguitu, serà divisu in parechje parte per intruduce a basa fisiologica, u principiu, u sviluppu è l'applicazione di ogni modulu.Cuminciamu cù u modulu elettrocardiogramma (ECG).
1: U mecanismu di a produzzione di l'elettrocardiogramma
I cardiomiociti distribuiti in u node sinusale, a junction atrioventricular, u trattu atrioventricular è i so rami generanu attività elettrica durante l'excitazione è generanu campi elettrici in u corpu. Pone un elettrodu di sonda metallica in questu campu elettricu (in ogni locu in u corpu) pò registrà un currente debule. U campu elettricu cambia continuamente cum'è u periodu di u muvimentu cambia.
A causa di e diverse proprietà elettriche di i tessuti è e diverse parti di u corpu, l'elettrodi di esplorazione in diverse parti anu registratu cambiamenti potenziali diffirenti in ogni ciculu cardiacu. Questi picculi cambiamenti potenziali sò amplificati è registrati da un elettrocardiografu, è u mudellu risultatu hè chjamatu elettrocardiogramma (ECG). L'elettrocardiogramma tradiziunale hè registratu da a superficia di u corpu, chjamatu l'elettrocardiogramma di a superficia.
2: Storia di a tecnulugia di l'elettrocardiogramma
In u 1887, Waller, prufissore di fisiologia in l'Hospital di Maria di a Royal Society d'Inghilterra, hà registratu cù successu u primu casu di l'elettrocardiogramma umanu cù un elettrometru capillare, ancu s'è solu l'onda V1 è V2 di u ventriculu sò stati registrati in a figura, è l'onda P atriale. ùn sò micca stati registrati. Ma u travagliu grande è fruttu di Waller hà inspiratu Willem Einthoven, chì era in l'audienza, è hà stabilitu e basi per l'eventuale introduzione di a tecnulugia di l'elettrocardiogramma.
------------------------(AugustusDisire Walle)----------------------- ----------------- (Waller hà registratu u primu elettrocardiogramma umanu) --------------------------- -------------------------(Elettrometru capillare) ------------
Per i 13 anni dopu, Einthoven hà dedicatu sanu sanu à u studiu di l'elettrocardiogrammi registrati da l'elettrometri capillari. Hà migliuratu una quantità di tecniche chjave, cù successu cù galvanometru di corda, elettrocardiogramma di a superficia di u corpu arregistrata nantu à a film photosensitive, hà arregistratu l'elettrocardiogramma dimustrava l'onda P atrial, depolarization ventricular B, C è onda D repolarization. In u 1903, l'elettrocardiogrammi cuminciaru à esse usatu clinicu. In u 1906, Einthoven hà registratu l'elettrocardiogrammi di fibrillazione atriale, flutter atriale è battitu prematuru ventriculare successivamente. In u 1924, Einthoven hè stata premiata u Premiu Nobel in Medicina per a so invenzione di l'elettrocardiogramma.
-------------------------------------------------- ------------------------------------Veru elettrocardiogramma cumpletu registratu da Einthoven------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------
3: Sviluppu è principiu di u sistema di guida
In u 1906, Einthoven prupone u cuncettu di piombo bipolari. Dopu avè culligatu l'elettrodi di registrazione in u bracciu drittu, u bracciu manca è a gamba sinistra di i pazienti in coppie, puderia registrà l'elettrocardiogramma di piombo bipolari (lead I, lead II è lead III) cù alta amplitude è mudellu stabile. In u 1913, l'elettrocardiogramma bipolari standard di cunduzzione di l'arti hè statu ufficialmente introduttu, è hè stata utilizata solu per 20 anni.
In u 1933, Wilson hà finitu l'elettrocardiogramma di piombo unipolari, chì determinò a pusizione di u putenziale zero è u terminal elettricu cintrali secondu a lege attuale di Kirchhoff, è hà stabilitu u sistema di 12 derivazioni di a rete Wilson.
In ogni casu, in u sistema di 12 derivazioni di Wilson, l'ampiezza di a forma d'onda di l'elettrocardiogramma di i 3 fili unipolari VL, VR è VF hè bassu, chì ùn hè micca faciule per misurà è osservà i cambiamenti. In u 1942, Goldberger hà realizatu più ricerche, risultatu in i fili unipolari pressurizzati chì sò sempre in usu oghje: aVL, aVR è aVF.
À questu puntu, hè statu introduttu u sistema standard di 12 derivazioni per a registrazione ECG: 3 derivazioni bipolari (Ⅰ, Ⅱ, Ⅲ, Einthoven, 1913), 6 derivazioni unipolari (V1-V6, Wilson, 1933) è 3 cumpressione unipolari. derivazioni di arti (aVL, aVR, aVF, Goldberger, 1942).
4: Cumu uttene un bonu signalu ECG
1. Preparazione di a pelle. Siccomu a pelle hè un poviru cunduttore, u trattamentu propiu di a pelle di u paziente induve l'elettrodi sò posti hè necessariu per ottene boni signali elettrici ECG. Sceglite quelli piani cù menu musculu
A pelle deve esse trattata da i seguenti metudi: ① Elimina i capelli di u corpu induve l'elettrodu hè situatu. Frotte delicatamente a pelle induve l'elettrodu hè postu per sguassà e cellule morte di a pelle. ③ Lavate a pelle bè cù acqua saponata (ùn aduprate micca etere è alcolu puro, perchè questu aumenterà a resistenza di a pelle). ④ Lasciate a pelle secca completamente prima di mette l'elettrodu. ⑤ Installa pinze o buttone prima di mette l'elettrodi nantu à u paziente.
2. Prestate attenzione à u mantenimentu di u filu di conduttanza cardiaca, pruibite l'avvolgimentu è l'annullamentu di u filu di piombo, impediscenu chì a strata di schermatura di u filu di piombu ùn sia danatu, è pulisce puntualmente a terra nantu à u clip di piombo o fibbia per impedisce l'ossidazione di piombo.
Tempu di Postu: Oct-12-2023