DSC05688 (1920X600)

Funzione di Monitor Multiparametru

U monitoru di u paziente in generale si riferisce à a monitor multiparametru, chì misura i paràmetri include, ma micca limitatu à: ECG, RESP, NIBP, SpO2, PR, TEPM, etc. Hè un dispositivu o sistema di surviglianza per misurà è cuntrullà i paràmetri fisiologichi di u paci.

U monitoru multiparametru pò capisce u cambiamentu di HR, NIBP, SpO2, PR, TEPM di u paziente monitorendu i segni vitali, furnisce una basa per u diagnosticu di a malatia è u trattamentu di i pazienti, è aghjustà puntuale a dosa di droghe secondu i dati di monitoraghju specifichi.

Monitor di paziente multiparametru YK8000C per l'uspidale
YK-8000C
8000C

U monitoru multiparametru hà ancu l'alarma, u almacenamentu di dati è a funzione di trasmissione, chì ponu fà chì u staffu medico capisce puntualmente i cambiamenti di i segni vitali di i pazienti è furnisce supportu di dati per l'analisi di tuttu u prucessu di diagnosi è trattamentu di i pazienti.Paga un rolu impurtante in l'attività di diagnosi è trattamentu

Scenari d'applicazione di u monitoru multiparametru: durante è dopu a chirurgia, cura di trauma, CCU, ICU, neonati, prematuri, camere di ossigenu iperbaricu, sale di parto, etc.


Tempu di Postu: 29-Mar-2022