DSC05688 (1920X600)

Soluzione nova è tecnulugia - Ultrasound

Per i prublemi di diagnosi clinica glubale è a salute primaria, u dipartimentu di ultrasound Yonker cuntinueghja à circà suluzioni megliu è raffina e so tecnulugia core attraversu a ricerca cuntinua è l'innuvazione tecnica.

Ultrasound perioperatoria

L'applicazioni di l'ultrasound perioperatoriu hè diventata diffusa in l'ultimi anni.

U bloccu nervoso guidatu da ultrasound è e tecniche di puntura vascular, l'ultrasound point-of-care (POCUS) è ​​l'ecocardiografia perioperatoria sò diventate tecniche cliniche indispensabili in anestesia.

- U sistema di ultrasound tradiziunale basatu in carrettu hè situatu à u dipartimentu di ultrasound o à u centru di imaging, chì hè assai fastidiosu per spustà è cusì aumenta a difficultà per altri dipartimenti non ultrasound.

- Per l'applicazioni ultrasound perioperative, i medichi spessu anu bisognu di realizà una scansione ultrasonica simplice è rapida per valutà e cundizioni fisiche di i pazienti è u stadiu di a malatia o di utilizà l'ultrasound per aiutà l'operazioni cum'è a piazzamentu di un catetere, u posizionamentu di puntura è l'anestesia ausiliaria.

Per risponde à queste esigenze, Yonker hà da sviluppà in l'ultimi anni

- Compact: corpu in lega di magnesiu cù 4,5 kg di pesu ligeru

- Umanizatu: sockets dual transducer;Touchscreen di 10 pollici definitu da l'utilizatore

- Durable: tempu di scansione extra-longu cù 2 batterie integrate

- Vivid: qualità d'imaghjini distinta cù alta fideltà è architettura di altu numeru di canali

- Intelligente: ottimisazione automatica cù una sola chjave inseme cù u software d'istruzione

Ultrasound in Hemodialysis

I medichi di u centru di dialisi spessu scontranu assai difficultà in a fistulazione artificiale.

- Da una banda, a cuntrariu di i sonographers sperimentati, i medichi di u centru di dialisi ponu truvà assai complicatu u prucessu di misurazione di u flussu di sangue, chì implicanu prucedure onerosi è misurazione manuale, chì hè assai affidata à l'esperienza di l'operatori.Cusì, i risultati di a misura manuale anu una precisione incerta è una ripetibilità bassa.

- In ogni casu, da l'altra banda, anu da ottene risultati di misurazione di u flussu di sangue prima è dopu a cirurgia fistula, chì significa una grande quantità di travagliu di misurazione di u flussu di sangue.

-Inoltre, l'applicazione di l'imaghjini ultrasonici per a misurazione precisa di u flussu di sangue vascular pò purtà à un tassu di successu più altu di a chirurgia offistula mentre chì e chirurgie ripetute ponu causà cumplicazioni gravi è portanu à u dolore fisicu è à l'angoscia mentale.

Per aiutà l'urologi à risolve queste difficultà, u novu mudellu vene cun:

- Flussu di travagliu simplificatu (riduciutu à 6 passi): cumparatu cù i strumenti ultrasonici tradiziunali per a misurazione di u flussu di sangue, eVol.Flow hè simplice per uperà, migliurà assai l'efficienza di diagnostica.

- Misurazione automatica: riduce l'errori di misurazione manuale, mentre migliurà a ripetibilità è a riproducibilità

- Significatu clinicu: l'applicazione di eVol.Flow per ottene un monitoraghju efficace in tempu reale di u flussu di sangue favurizeghja a riduzione di complicazioni è l'estensione di a vita di a fistula.

Ultrasound in Ostetricia& Ginecologia

Cum'è l'approcciu di l'imaghjini più sicuru, l'esame ultrasound hè assai impurtante per l'obstetricia.Hè necessariu di misurà BPD, AC, HC, FL, HUM, OFD in tuttu u gravidenza, per detectà u prucessu di crescita di u fetu è evaluà a so salute.

- Tuttavia, i medichi tradiziunali di ultrasound spessu usanu traccia manuale, chì si basa assai nantu à l'esperienza di l'operatori.

- In più, u prucessu hè ingombrante, cumplicatu, è implica assai travaglii ripetitivi, riducendu assai l'efficienza di i diagnostichi di i medichi.

Per migliurà a precisione di misurazione è l'efficienza di diagnostica in Ostetricia, u novu equipamentu deve vene cun:

- Identificazione automatica: supportu BPD / OFD / AC / HC / FL / HUM

- Una chjave: misurazione automatica, risparmià tempu è sforzu

- Precisione mejorata: evitendu errori di misurazione manuale

A parteOB, u novu mudellu hè ancu equipatu cun altru avanzud arnesi è multiplicitàopzioni di trasduttore, chì furnisce una soluzione cumpleta per applicàion in Ostetricia & Ginecologia.

Ultrasound in Cardiologia

Per u diagnosticu ventricular left in Cardiology, ci sò trè tippi di misurazioni significati sempre implicati.

- A Frazione d'Ejection hè essenziale in parechje cundizioni induve i clinichi anu bisognu di diagnosticà disordini cardiaci cum'è insufficienza cardiaca, scossa è dolore di pettu.

- Strain longitudinale hè soprattuttu impurtante per evaluà i pazienti durante è dopu a quimioterapia, o prima di una sustituzione di a valvula aortica.

- L'analisi di u muvimentu di u muru segmentale identifica anormalità nantu à a cuntrazione di i 17 segmenti LV, chì hè vitale durante è dopu l'avvenimenti coronari.

Tradizionalmente, sti trè tippi di misurazioni di u ventriculu manca sò fatti manualmente.

- I prucedure fissi sò ingombranti è di tempu.

- U prucessu di u funziunamentu pò esse subjective è propensu à l'errore.

- A precisione è a ripetibilità di i risultati dipendenu assai da a cumpetenza di l'operatori.

Per migliurà a precisione di misurazione è l'efficienza di diagnostica in Cardiologia,

E funzioni eLV includenu a misurazione automatica di a Frazione di Ejection (Auto EF), Strain Rate (Auto SG) è Wall Motion Score Index (Auto WMSI).

- Accessibile à tutti l'utilizatori di ultrasound: Indipendente da l'esperienza di l'operatore

- Rapidu è Semplice: l'utilizatore pò uttene un output automatizatu cù un solu clic

- Accurate & Obiettivu: AI versus Eyeballing subjective

- Riproducibile: Comparazione precisa cù esami precedenti

- Nisun test ECG hè necessariu

Yonker hè un innovatore tecnologicu impegnatu à aiutà i nostri clienti à risolve sfide cumplesse.

Cù sforzi consistenti, u dipartimentu di ultrasound Yonker furnisce una larga gamma di high-tech

prudutti, da u digitale neru / biancu à i sistemi Doppler di culore, basati in carretti è portatili è ancu per l'animali umani è micca umani.Inoltre, Yonker valore l'esperienza di l'utilizatori.Cridemu chì l'offerta di servizii eccezziunali à i clienti incarnarà u nostru focusu nantu à una strategia orientata à a dumanda in u mercatu liberu.

Per più infurmazione, visitatehttp://www.yonkermed.com

2023,上海,CMEF

Tempu di Postu: Aug-07-2023