DSC05688 (1920X600)

Precauzioni per u monitor di paziente multiparametru

1. Aduprate 75% alcolu per pulizziari a superficia di u situ di misurazione per caccià e macchie di cuticule è sudore nantu à a pelle umana è impediscenu l'elettrodu da u malu cuntattu.

2. Assicuratevi di cunnette u filu di terra, chì hè assai impurtante per vede a forma d'onda nurmale.

3. Sceglite u tipu currettu di bracciale di pressione di sangue secondu a situazione di u paci (adulti, zitelli è neonati utilizanu diverse specificazioni di cuff, quì aduprà adulti cum'è un esempiu).

4. U bracciale deve esse imbulighjatu 1 ~ 2 cm sopra u coddu di i pazienti è deve esse abbastanza per esse inseritu in 1 ~ 2 dite.Troppu scioltu pò purtà à una misurazione di pressione alta, troppu strettu pò purtà à una misurazione di pressione bassa, rende ancu u paziente incòmode è influenza a ricuperazione di a pressione di sangue di l'arm.U cateteru di u bracciale deve esse situatu à l'arteria brachial è u cateteru deve esse nantu à a linea di estensione di u dettu mediu.

5. U bracciu deve esse chjappà cù u cori, è u paci ùn deve esse abbastanza è ùn fate micca movimenti mentre u cuff di pressione di sangue hè inflatu.

6. U bracciu chì misura a prissioni sanguigna ùn deve esse usatu per misurà a temperatura in u stessu tempu, chì affettarà a precisione di u valore di a temperatura.

7. A pusizione di a sonda SpO2 deve esse siparata da u bracciu di misurazione NIBP.Perchè u flussu di sangue hè bluccatu durante a misurazione di a pressione di sangue, è l'ossigenu di sangue ùn pò micca esse misuratu à questu tempu.Monitor di u pazientemostrarà "SpO2 probe off" nantu à u monitor.

Precauzioni per u monitor di paziente multiparametru

Tempu di post: 22-mar-2022