DSC05688 (1920X600)

A delegazione di l'Università di Shanghai Tongji vene à visità Yonker

U 16 di dicembre di u 2020, i prufessori di l'Università di Shanghai Tongji anu guidatu una delegazione di esperti per visità a nostra cumpagnia.U sgiò Zhao Xuecheng, direttore generale di Yonker Medical, è u sgiò Qiu Zhaohao, direttore di u dipartimentu di R & D sò stati accolti calorosamente è guidò tutti i capi à visità u Yonker Medical Marketing Center.

1

U scopu di sta visita hè di capisce a storia di u sviluppu è a situazione attuale di a nostra cumpagnia, rinfurzà u cuntattu cù a nostra cumpagnia, è preparanu per più scambii tecnichi è cooperazione in u futuru.

2

Prima di tuttu, a delegazione di l'esperti hà guardatu attentamente è ascoltu a breve introduzione PPT di a nostra cumpagnia è a spiegazione in a sala di cunferenza.Duranti u periodu, i sperti di l'Università di Tongji anu dumandatu parechje dumande, cum'è a strategia cummerciale di a cumpagnia, u tipu di tecnulugia utilizata, u pianu d'investimentu in tecnulugii innovatori più alti è più novi, cumu migliurà l'efficienza di a produzzione, è i risichi è l'opportunità affrontati l'affari, etc. Mr. Zhao CEO di Yonker Medical hà datu risposte dettagliate è ragiunate à e dumande sopra, è hà introduttu in dettagliu a direzzione futura di u sviluppu di a cumpagnia è l'idee di a cumpagnia in u sviluppu di u produttu è a selezzione di prughjettu.

3

Allora, sottu a dirigenza di u Signore Zhao CEO di Yonker Medical, a delegazione esperta hà visitatu u centru di produzzione.Dopu avè amparatu nantu à a capacità di pruduzzione di a nostra cumpagnia è e capacità sperimentali, i dirigenti di l'Università Tongji anu affirmatu e capacità di R&D, sperimentale è di produzzione di a nostra cumpagnia, è anu ancu postu aspettative nantu à elli, sperendu chì Yonker Medical farà sforzi insistenti per rinfurzà l'innuvazione indipendente è a tecnulugia R&D in modu chì cuntinuerà à superà novi sfide di prublemi medichi è di salute in u futuru!

4
5

Infine, u sgiò Zhao CEO di Yonker Medical hà dettu chì a cumpagnia hà da fà una ricerca approfondita nantu à prughjetti innovatori di R&D cunnessi cù esperti in visita per circà più opportunità di cooperazione.

6

In seguitu, a nostra cumpagnia hà da cuntinuà à rinfurzà a cunnessione è a cooperazione cù eccellenti culleghji è università, creanu più opportunità per l'apprendimentu, aduprà l'idee innovatori avanzati è a tecnulugia avanzata di i culleghji è l'università, è fà preparazione più adatta per u sviluppu futuru di a cumpagnia.

7

Tempu di post: Dec-06-2020

prudutti cunnessi