DSC05688 (1920X600)

Forza chì modella l'incantu di e marche domestiche, una maravigliosa recensione di Yonker Medical

U 16 di maghju di u 2021, a 84th China International Medical Equipment Expo cù u tema di "NEW TECH, SMART FUTURE" hè finita cù successu à u Shanghai International Exhibition Center.

nutizie-(1)

Yonker Medical hà purtatu a so serie di monitor di pressione sanguigna, serie di ossimetri di produttu stella è termometri, monitori, ventilatori, etc. à l'avvenimentu sta volta, attraendu parechji clienti novi è vechji per fermà è fighjà, è hà guadagnatu un largu ricunniscenza da l'invitati.Innumerevoli pezzi meravigliosi valenu a pena di rivisite unu per unu.

nutizie-(2)
nutizie-(3)
nutizie-(4)

In solu 4 ghjorni, a cabina di Yonker Medical hà ricivutu più di mille persone da u mondu sanu, è a cabina era constantemente "circondata" da u publicu chì hè vinutu à visità, cunsultà è sperienze, stabilendu una quantità di picchi di ricezione.A squadra medica di Yonker hà dimustratu cumplettamente a forza è l'incantu di e cumpagnie chinesi à l'audienza per mezu di mostre preparate cù cura, spiegazioni prufessiunali è meticulose di i prudutti, è servizii in situ caldi è pensati.

Situ d'esposizione

nutizie-(5)
nutizie-(8)
nutizie-(11)
nutizie-(6)
nutizie-(9)
nutizie-(12)
nutizie-(7)
nutizie-(10)
nutizie-(13)

I prudutti di vendita calda

Durante a mostra, Yonker Medical aderisce à u scopu di furnisce prudutti è servizii d'alta qualità è innovatori per a salute umana, è sustinutu da a ricerca è u sviluppu tecnologicu è l'innuvazione.Mostratu una varietà di prudutti di vendita calda, attraendu assai clienti novi è vechji per piantà.

nutizie-(14)
nutizie-(16)
nutizie-(15)
nutizie-(18)

Esperienza di u Cliente

nutizie-(19)
nutizie-(20)
nutizie-(21)

In a mostra affollata, ogni "tu" entra in a Sala di Esposizione Medica di Yonker, chì ci porta un sensu di rispunsabilità è toccu.Grazie per avè sta rispunsabilità è u toccu chì hà datu Yonker Medical a forza imparable in u so caminu avanti.

nutizie-(22)
nutizie-(25)
nutizie-(23)
nutizie-(26)
nutizie-(24)

Numerosi rializazioni tornanu cun onore

Cum'è un rappresentante di e marche domestiche in l'industria di i dispositi medichi, in u futuru, aderemu sempre à a missione di "determinatu à prutege a salute umana cù l'innuvazione è a saviezza in a causa di a vita è di a salute", cuntinuà à sviluppà, scopre è accumulà in u campu di a medicina è a salute, è furnisce i clienti cù suluzioni sanitarie più cumplete.

U CMEF sta volta hà finitu perfettamenti, è aspittemu avanti di principià più eccitanti cun voi in u futuru.


Tempu di post: 16-May-2021

prudutti cunnessi