DSC05688 (1920X600)

Soluzioni di Surviglianza di i Segni Vitali - Monitor di Paziente

Guidatu da i prudutti medichi prufessiunali è cuncintratu in u monitoraghju di i segni di produzzione, Yonker hà sviluppatu suluzioni di produttu innovatori cum'è u monitoraghju di i segni vitali, l'infuzione di droga di precisione.A linea di prudutti copre largamente parechje categurie cum'è monitor multiparametru, pulsossimetru portatile, pompa di siringa è pompa di infusione per scorta a vita è a salute.

Cosa hè u Monitor?

U monitoru hè una macchina utilizata per monitorizà è evaluà l'indicatori fisiologichi di u paziente in tempu reale, è nantu à questa basa, ottene a registrazione di dati, u ghjudiziu di tendenza è a rivista di l'avvenimenti.U monitoru clinicu hè principalmente divisu in monitor di trasferimentu, monitor di lettone, monitor plug-in è monitor di telemetria.

A funzione principale di u monitoru di u letto hè u monitoraghju clinicu di ECG, NIBP, SpO2, TEMP, RESP, HR / PR, ETCO2, etc.

Induve hè u monitor per l'usu?

Hospital: dipartimentu d'urgenza, serviziu ambulatorii, sala generale, ICU / CCU, sala operatoria, etc.

Fora di l'uspidale: clinica, casa di anziani, ambulanza, etc.

Quandu avemu bisognu di usà u monitor?

In una cundizione critica, i signali vitali deve esse osservatu da strettu.

Diverse operazioni chirurgiche devenu esse monitorate per osservà s'ellu ci sò reazzioni avversi è se i signali vitali sò stabili.

Quandu pigliate medicazione speciale

Aiutà cù un diagnosticu definitu

2023,上海,CMEF

Soluzioni di Monitoraghju di i Segni Vitali - Monitor di Paziente da Yonker

Yonker offre una gamma completa di monitori, cum'è u monitoru tradiziunale di sala convenzionale, u monitoru multiparametru di cunfigurazione alta, monitoru di segni vitali portatili è monitoru portatile.

Funzioni è Funzioni di u Monitor di Paziente di Yonker:

1.U monitor tradiziunale di sala cunvinziunali hè dotatu di sei parametri: ECG, freccia cardiaca, respirazione, pressione sanguigna non invasiva, ossigenu di sangue è temperatura di u corpu.Pò esse equipatu cù paràmetri cum'è u diossidu di carbonu respiratoriu finale (ETCO2) è a pressione sanguigna invasiva.

2.U monitor multiparametru hè un mudellu high-end.In più di a sala cunvinziunali tradiziunale, pò ancu esse aduprata in u monitoraghju neonatale, u cuntrollu di u prucessu chirurgicu è a terapia intensiva.3.A cunfigurazione standard monitoreghja sei paràmetri: ECG, freccia cardiaca, respirazione, pressione sanguigna non invasiva, ossigenu di sangue è temperatura di u corpu, è paràmetri opzionali cum'è diossidu di carbonu respiratoriu (ETCO2) è pressione sanguigna invasiva;

4.U monitor miniaturizatu multiparametru hè applicabile à u monitoraghju di i segni vitali in picculi ospedali, cliniche è altre scene.A cunfigurazione standard monitoreghja sei paràmetri: ECG, freccia cardiaca, respirazione, pressione sanguigna non invasiva, ossigenu di sangue è temperatura di u corpu, è paràmetri opzionali cum'è diossidu di carbonu di fine di respira (ETCO2);

5.U monitoru portatile hè più portable è adattatu per u monitoraghju rapidu di l'indici fisiologichi di ogni ghjornu cum'è u serviziu di seguitu è ​​ambulatoriu.

Vantaghji di Yonker:

Reputazione di u produttu

1.Hè statu un grande OEM in casa è à l'esteru per parechji anni, cun alta popularità è influenza.

Vantaggio di pruduzzione

2.A cumpagnia hà linee di pruduzzione prufessiunale, equipaghji di produzzione di prima classe è parechji anni di sperienza di produzzione per assicurà a qualità di u produttu.

Costu Vantage

U prezzu è u costu pò esse cuntrullati.A cooperazione diretta cù a fonte di materie prime pò salvà i costi di produzzione senza altri ligami intermedi.

Vantage R&D

A cumpagnia hà una squadra indipendente di R & D, maestru di tecnulugia avanzata è tecnulugia di produttu, è lancia constantemente novi prudutti.

IMG_3513.HEIC.JPG
https://www.yonkermed.com/yonker-8000c-cardiac-monitor-for-hospital-product/

Tempu di Postu: Aug-07-2023