DSC05688 (1920X600)

Chì significà PR nantu à u monitoru di u paziente

U PR nantu à u monitoru di u paci hè l'abbreviazione di a freccia di u pulsu inglese, chì riflette a vitezza di u pulsu umanu.U intervallu nurmale hè 60-100 bpm è per a maiò parte di a ghjente normale, a freccia di u pulsu hè u listessu cum'è a freccia di u core, cusì certi monitori ponu rimpiazzà HR (frequenza cardiaca) per PR.

U monitoru di u paci hè adattatu per i malati cù malatie cardiovascular critiche, malatie cerebrovascular, pazienti perioperatori o pazienti cù cundizioni potenziali chì mettenu a vita.Siccomu u monitoraghju cuntinuu hè necessariu durante l'uspidale, è u monitoru di u paziente pò registrà a maiò parte di i paràmetri di i segni vitali di u corpu umanu, cumprese a freccia di u core, a freccia di u pulsu, a pressione di sangue, a saturazione di l'ossigenu di sangue, etc. corpu di u paci.

YK-8000C (11)
YK-8000C (10)

Umonitor di pazientepò monitorà i paràmetri fisiologichi di u paci in continuu per 24 ore, detectà a tendenza di u cambiamentu, indicà a situazione critica, furnisce a basa per u trattamentu d'urgenza per i medichi, riduce e cumplicazioni à u minimu per ottene u scopu di alleviate è eliminà a cundizione.


Tempu di post: Apr-12-2022