DSC05688 (1920X600)

Chì ghjè a funzione di u concentratore d'ossigenu?Per quale ?

L'inhalazione di l'ossigenu à longu andà pò allevà l'ipertensione pulmonaria causata da l'ipoxia, riduce a policitemia, riduce a viscosità di u sangue, riduce a carica di u ventriculu dirittu, è allevia l'occurrence è u sviluppu di a malatia di u cori pulmonari.Migliurà u fornimentu d'ossigenu à u cervellu, regulà a funzione di u sistema nervoso cerebrale, migliurà a memoria è a funzione di pensamentu, migliurà l'efficienza di u travagliu è di studiu.Puderà ancu allevà bronchospasm, allevia a dispnea è migliurà a disfunzione di ventilazione.

 

I trè usi principali diconcentratore d'ossigenu :

 

1. Funzione medica: Per furnisce l'ossigenu à i pazienti, pò cooperà cù u trattamentu di e malatie cardiovascular è cerebrovascular, u sistema respiratorju, a pneumonia obstructiva cronica è altre malatie, è ancu l'avvelenamentu di gas è altre malatie ipoxia gravi.

 

2. Funzione di cura di a salute: migliurà u fornimentu d'ossigenu di u corpu à traversu l'ossigenu, per ottene u scopu di l'assistenza sanitaria di l'ossigenu.Hè utilizatu per u trattamentu di e persone di mezza età è vechji, poveri fisichi, donne incinte, studienti di esame d'ingressu à l'università è altre persone cù diversi gradi di ipoxia.Pò esse ancu usatu per eliminà a fatigue è restaurà a funzione fisica dopu un cunsumu fisicu o mentale pesante.

u megliu cuncentratore d'ossigenu
concentratore di ossigenu da 5 litri

Quale hè adattatu per utilizà un concentratore d'ossigenu?

1. Persone propensu à l'ipoxia: età media è anziani, donne incinte, studienti, impiegati di cumpagnie, quadri di organi è ecc., chì sò impegnati in u travagliu mentale per un bellu pezzu,

2. Malattia di l'ipoxia d'altitudine: edema pulmonariu d'altitudine, a malatia di a muntagna aguda, a malatia di a muntagna crònica, u coma di l'altitudine, l'ipoxia di l'altitudine, etc.

3. E persone cun immunità povera, colpu di calore, avvelenamentu di gas, avvelenamentu di droga, etc.


Tempu di Post: 24-May-2022