DSC05688 (1920X600)

Chì tippi di monitor di paziente ci sò?

Umonitor di pazientehè un tipu di dispusitivu medicale chì misura è cuntrolla i paràmetri fisiologichi di un paziente, è pò esse paragunatu cù i valori di i paràmetri nurmali, è una alarme pò esse emessa s'ellu ci hè un eccessu.Cum'è un impurtante dispositivu di primu aiuti, hè un dispositivu essenziale di primu aiuti per i centri di primu aiuti di malatie, dipartimenti d'urgenza di tutti i livelli di ospedali, sale operatorie è altre istituzioni mediche è scene di salvezza di accidenti.Sicondu diverse funzioni è gruppi applicabili, u monitor di u paziente pò esse divisu in diverse categurie.

1. Sicondu i paràmetri di surviglianza: pò esse monitoru unicu paràmetru, monitor multifunzione è multiparametru, monitor cumminatu plug-in.

Monitor unicu paràmetru: cum'è monitor NIBP, monitor SpO2, monitor ECG etc.

Monitor multiparametru: Pò monitorà ECG, RESP, TEMP, NIBP, SpO2 è altri paràmetri à u stessu tempu.

Monitor cumminatu plug-in: Hè cumpostu di moduli di parametri fisiologichi separati è staccabili è un host di monitor.L'utilizatori ponu sceglie diversi moduli plug-in secondu i so propri bisogni per furmà un monitor adattatu per i so bisogni speciali.

Monitor di u Pacientu
monitor multiparametru

2. Sicondu a funzione pò esse divisu in: monitoru di u lettu (monitore di sei parametri), monitor cintrali, macchina ECG (u più originale), monitor doppler fetale, monitor fetale, monitor di pressione intracraniale, monitor di defibrillazione, monitor materno-fetale, monitor ECG dinamica, etc.

Bmonitoru edside: U monitor installatu à u lettu è cunnessu cù u paci pò monitorà continuamente diversi paràmetri fisiologichi o certi stati di u paci, è vede alarmi o registri.Pò ancu travaglià cù u monitor cintrali.

ECG: Hè unu di i primi prudutti in a famiglia di monitor, è ancu un pocu primitivu.U so principiu di travagliu hè di cullà i dati ECG di u corpu umanu à traversu u filu di piombu, è infine stampà e dati à traversu a carta termale.

Sistema di monitoru cintrali: hè chjamatu ancu u sistema di monitor cintrali.Hè cumpostu di u monitor principale è parechji di u monitoru di u lettu, à traversu u monitor principale pò cuntrullà u travagliu di ogni monitoru di letto è monitorà e cundizioni di parechje pazienti à u stessu tempu.hè un compitu impurtante hè di compie a registrazione automatica di diversi parametri fisiologichi anormali è registri medichi.

Dinamicamonitor ECG(monitore di telemetria) : un picculu monitoru elettronicu chì pò esse purtatu da i pazienti.Pò monitorà continuamente certi parametri fisiologichi di i pazienti in l'internu è fora di l'uspidale per i medichi per fà un esame micca in tempu reale.

Monitor di pressione intracraniale: u monitor di pressione intracraniale pò detectà complicazioni intracraniale postoperatorie ---- sanguinamentu o edema, è fà u trattamentu necessariu in u tempu.

Monitor doppler fetale: Hè un monitoru unicu paràmetru chì monitoreghja i dati di freccia di u core fetale, generalmente divisu in dui tipi: monitor di desktop è monitor di manu.

Monitor fetale: Misura a freccia di u core fetale, a pressione cuntrattiva è u muvimentu fetale.

Monitor materno-fetale: Monitora a mamma è u fetu.Elementi di misurazione: HR, ECG, RESP, TEMP, NIBP, SpO2, FHR, TOCO è FM.


Tempu di Postu: Apr-08-2022