DSC05688 (1920X600)

A cunferenza di lanciu di u prugettu di gestione di Yonker Group 6S hà tenuta cun successu

Per scopra un novu mudellu di gestione, rinfurzà u livellu di gestione in situ di a cumpagnia, è rinfurzà l'efficienza di a produzzione è l'imaghjini di a marca di a cumpagnia, u 24 di lugliu, a riunione di lanciu di u Yonker Group 6S ( SEIRI, SEITION, SEISO, SEIKETSU). ,SHITSHUKE,SAFETY) u prughjettu di gestione hè statu grandemente tenutu in Liandong U Valley Multimedia Conference Room.A nostra sucetà hà invitatu in particulare u Signore Jiang Binghong, un cunsultante senior di Taiwan Jianfeng Enterprise Management Group, per vene à a nostra cumpagnia per fà una furmazione di cunniscenza di basa di gestione magra "6S".Più di 200 persone cumpresi i capi di Yonker Group, centri di fabricazione è altri dipartimenti anu assistitu à a cunferenza.

5

À a reunione, u sgiò Zhao Xuecheng, direttore generale di a cumpagnia di u gruppu, hà fattu prima un discorsu impurtante.Hà parlatu di a gestione di l'impresa hè cum'è a vela contr'à u currente, s'ellu ùn avanza micca, ti ritirate.Per permette à a nova fabbrica di passà à un novu livellu nantu à a basa di a gestione originale, a cumpagnia hà iniziatu a prumuzione cumpleta di u travagliu 6S.

2
3

Attraversu a guida di cunsultanti prufessiunali è a cuuperazione attenta di tuttu u persunale di a cumpagnia, lasciate ogni persona in Yonker da e cose chjuche per regulà si in modu di travaglià inseme per ottene -- L'ambiente Yonker pulito, a qualità di u produttu hè stabile, i rifiuti di l'attellu sò ridutta, l'efficienza di u travagliu hè migliurata, u trattamentu di l'impiigatu hè migliuratu, è u prucessu di produzzione hè liscia cum'è u pipeline di l'acqua di u rubinettu.Migliurà l'appartenenza di l'impiigatu, u sensu di realizazione è a bona maghjina generale di a cumpagnia.

4

In seguitu, u direttore di u cumitatu di prumuzione 6S, u Signore Zhao, hà annunziatu a lista di i membri di u cumitatu di prumuzione, è hà introduttu in dettagliu a struttura urganisazione di u cumitatu di prumuzione di gestione 6S di a cumpagnia.

5

U direttore di u Cumitatu di Implementazione 6S, Huangfeng, hà dichjaratu solennemente in nome di u cumitatu di implementazione annantu à u lanciu di a cunferenza: per approfondisce rapidamente u travagliu di gestione 6S, in un travagliu specificu, u cumitatu di implementazione farà ogni sforzu per rispettà i requisiti di i cunsultanti è a cumpagnia. leader, senza sconti e senza compromessi.In termini di cundizioni, si cuncentra à identificà a persona rispunsevuli di a prumuzione 6S, custruisce a struttura di l'urganizazione di implementazione 6S è a divisione di gestione di u persunale.Per mezu di diverse forme, crea una atmosfera di piena participazione, gestione indipendente, migliuramentu cuntinuu, è perseveranza, è incorpora a gestione 6S in a gestione di ogni ghjornu. livellu di gestione.

6

Da a perspettiva di l'impiegati di prima linea, i rapprisentanti di l'impiegati di u centru di fabricazione integravanu l'esperienza persunale in questu, è anu fattu un discorsu determinatu in scena.

7

U sgiò Jiang Binghong, un cunsultore anzianu di Jianfeng Enterprise Management Group, hà ancu furnitu analisi prufessiunale è guida per sta cunferenza di lanciu 6S. locu.Spergu chì a furmazione ci aiuterà A spina di gestione pò ammaistrà rapidamente e cumpetenze di gestione 6S è gestisce megliu u travagliu 6S in situ.

8

Per assicurà u prugressu lisu è l'implementazione pratica di sta attività, in a ceremonia di lanciamentu, a cerimonia di premiazione di "6S Slogan Collection" hè stata ancu realizata, i rapprisentanti di l'impiegati cantanu a canzone 6S, a ceremonia di l'impegnu di tutti l'impiegati, è emessu. i brochure 6S.

9
10
11

Questa riunione hà marcatu l'avanzamentu cumpletu di a gestione "6S" in Yonker Group.Tutti i dipartimenti utilizanu a gestione "6S" per migliurà l'ambiente di produzzione, migliurà a qualità di u produttu, u livellu di sicurezza è l'efficienza di u travagliu.

Cridemu chì cù l'avanzamentu prufondu è l'implementazione di u prugettu, continueremu à migliurà u nostru livellu di gestione in situ, è infine rializemu "Lasciate chì u pensamentu magre scorri in ogni angulu di Yonker Group".


Tempu di post: 24-lugliu-2021

prudutti cunnessi